lørdag 23. juni 2012

Hjemmelaget hylle!





le litt av overskriften..;)
For å si at jeg har LAGET hyllen
vil egentlig være å overdrive. Jeg har nemlig
bare valgt materialer, ferdig hobbyplate og ferdige
hylleknekter (alt kjøpt på Coop Obs Bygg.) Så har jeg
beiset materialene med interiørbeis (tips: tørk bort overflødig
beis med en klut!) og montert delene. Det vanskeligste var egentlig
å få hyllen i vater opp på veggen. Det sier litt om hvor enkelt dette var!






Jeg ble kjempefornøyd med resultatet!
Og prisen ble fine 170 kroner! ;)
(- beis, trelim og skruer.)





Ønsker dere alle en kjempefin 
midtsommer kveld!

Hilsen & Klem







6 kommentarer:

  1. den vart kempefin, så flink du er! er så morro å lage noko sjølv, og så blir det sånn som ein vil, og noko som ingen andre har! kos deg med synet av denne godbiten! klem

    SvarSlett
  2. Utrolig hva en får til av en billig penge, jeg laget ny bordplate for under 400kr.
    Kjempe fin hylle!
    Jeg er ny her hos deg, men følger deg gjerne videre.
    Line

    SvarSlett
  3. Åhh takk for tips, har ikke sett denne fargen tidligere , kjekt å se når den er beiset på noe:)
    Ønsker deg en fin fin uke, sommerklem
    Tone

    SvarSlett
  4. Så fiiin farge og stilig hylle! Kjempegøy når man kan lage noe så fint og særegent for en billig penge! :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Wow.. Du fortjener virkelig den inspirasjonsførsteplassen ;) Hva heter denne fargen? Hilsen en interiørelskende, men litt tiltaksløs 3barnsmor. :/ (takk for det enkle tipset!)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!! Så snill du er :)
      Fargen heter Værbitt Tre og er fra Jotun.
      Har faktisk et eget innlegg om den, for
      den er en skikkelig favoritt hos meg!! :)
      Se på innlegget før dette du :)
      Ønsker deg en GOD dag!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!