lørdag 30. juni 2012

Feriemodus



Nå har det jammen gått mange dager siden forrige innlegg..
Vi er nemlig litt i feriemodus om dagen, med mye tid til avslapping,
familiekos og ro... Og alt som vi ikke har tid til i den vanlige hverdagen
det skal gjøres unna nå! ;) Vi har blant annet hatt en reklamasjon gående på
sofaen i stua vår, og plutselig fikk vi hevet kjøpet, levert tilbake sofaen og sto igjen
uten noe å sitte på! Og visste du at nesten alle leverandører har 6-8 ukers leveringstid
nå når det er sommer? Great! ;) Resulterte i at mannen min heiv seg rundt og kjørte tur-
retur IKEA. (Ja, jeg har en snill, snill mann!) Så nå har fine Karlstad kommet i hus hos oss!

Derfor noen bilder av den nye sofakroken vår idag.








Nå er det fult kjør med pakking, jobbing (varetelling) og siste ryddings hjemme, før vi
ENDELIG setter oss i bilen imorgen kveld og vender nesa mot Østlandet! Åh,
som vi GLEDER oss til å møte familie og venner igjen! Herlige ferietid!

Blir nok litt stille her på bloggen hos meg de neste to ukene,
men kommer sikkert innom med et livstegn eller to! ;)

Håper du får noen strålende sommerdager!!

Klemmer fra meg! :)



10 kommentarer:

  1. Flott stue :) Elsker hyllen med alt det lekre inni!
    Ha en nydelig ferie. Her er det også ferie, må bare bli frisk først :)
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  2. Så flott stue dere har:)
    Og så flink mann, hehe:)

    Ha en fin fin ferie - kos dere ♥

    SvarSlett
  3. Kjempeflott stue!! :) Og snakk om snill mann. Hehe. Når skal vi egentlig få Ikea her på Sunnmøre?!? Vi skal en tur til Trondheim om en ukes tid og da står besøk til Ikea på lista. Her skal soverommet pusses opp, nemlig - og jeg gleder meg!

    Ønsker deg en fin ferie!! :)

    SvarSlett
  4. så fin sofa, og veldig koselig sofakrok de har!! ja, kjedelig lang leveringstid på sofaer. Vår skulle ta 6 veker, men når det nærma seg fekk me melding om at den var 3 veker forsinka.... stova uten sofa var ikkje heilt det samme:) god tur på ferie, håpar de får kosa dikka og slappa av masse! klem

    SvarSlett
  5. Karlstad er en fiiin sofa fra Ikea! Har den selv i kjellerstua! :)
    Så fine stue bilder søte ♥

    GOD tur, og nyt ferien med venner og familie! Håper vi på masse soool!

    Klem i fleng

    SvarSlett
  6. Grattis med ny&fin sofa:)Håper dere får fine dager på østlandet, vi drar sørover i morgen:) ps! takk for alle fine kommentarer inne hos meg:)God sommer til deg:)Klem

    SvarSlett
  7. gratis med ny sofa!! hihi.
    ja,ting kan ta tid når det gjelder varelevering...
    snille snille mannen din! :-) en fin sofa han kom tilbake med ;-)

    god sommerferie og god tur.
    Line

    SvarSlett
  8. så fin sofa! gratulerer! Kjempekoselig stue har du.
    Koselig blogg du har, jeg har lagt meg til som ny følger hos deg.
    Ha en fin onsdag videre.
    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Nå håper jeg du er i feriemodus og koser deg med venner og familie - og at livet er bra!! Herlige bilder fra stuen deres forresten, så fint dere har det. Lekker sofa - også må jeg bare si at jeg digget de trekassene inni hyllen. Herlig :) ønsker deg en skjønn, skjønn sommer - unner deg det aller beste. Også du? takk for dine alltid så fine og oppmuntrende ord hos meg, de betyr mer enn du vet...GOD klem til skjønne du!

    SvarSlett
  10. Så lekkert og lyst i sofakroken din! Nydelig med det grå! Og så flott du har det i bokhyllen din! Me like... :-)

    Lagt meg til som følger og titter snart innom igjen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!