tirsdag 19. juni 2012

Dagens tips!






... til deg som liker å ha litt 
bygge-prosjekter på gang innimellom!
(Eller deg som aldri har prøvd deg på noe sånt...)






HOBBYPLATER er geniale!

Selges hos byggevarebutikker, ferdig kuttet,
pusset og fint pakket i plast med strekkode og ferdig pris.
Regner med det er flere enn meg som ikke har peiling på materialvalg,
og syns de store trevarehallene er forvirrende og nesten skumle...;) Sånne
plater er en genial redning for oss! Ubehandlet furu, som kan beises eller males.
Platene finnes i mange forskjellige lengder og bredder, og med ulik tykkelse.







Jeg har planer om å lage en enkel hylle til stua vår, og det var pappa
som tipset meg om hobbyplatene. Gjett om de skal kjøpes igjen
en annen gang.. til et annet prosjekt! ;)



Hylla kommer det mer om senere!
Fortsatt god tirsdag godtfolk!








4 kommentarer:

  1. Hei søte du!! Og takk for tips :) jeg er blant dem som syns litt snekring er på sin plass, og veldig moro faktisk :) jeg kunne vært håndtverker tror jeg...
    Håper det blir bra det der, og at du viser oss resultatet! :)
    Ja, så var det det med oppdatering på blogglister - du er altså ikke alene, jeg og hadde det sånn en periode, akkurat som det hele hang seg opp, men jeg vet jommen ikke hva som kan gjøres. Dessverre. Håper du får noen gode og lure svar. Også du, nå ønsker jeg deg fin-fin uke videre, selv stikker jeg til varme strøk i morgen :) gleder meg. Og du, takk for alt du deler og for alt du legger igjen av gode ord hos meg. Blir så gla :)) klem til skjønne deg

    SvarSlett
  2. For et supert tips! Tusen takk, det må testes ut en dag! :)
    Hyller med personlig preg kan jeg like :)

    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  3. Tjo hei!

    Jeg ser at du er med på giveawayen inne hos meg, jeg klarte å publisere feil men rettet det opp igjen med en gang, men i mellomtiden hadde du skrevet kommentaren. Flott om du vil gå inn å se på kriteriene en gang til. Beklager dette veldig. Supert at du vil delta, og håper du fremdeles er med ;-)

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  4. Ja, her hjemme har vi hobbyplate-hylle i stuen, og den er jeg veldig fornøyd med! Har planer om en over sengen også, og da tror jeg vi gjentar suksessen! :)
    Håper du har fine dager!Kan dessverre ikke gi råd ang bloggliste-problemet ditt.. :/
    Klem til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!