torsdag 31. mai 2012

Hvitveis og norgesglass





Min aller første hvitveisbukett i år! 
Hvitveis er for meg et skikkelig vårtegn, 
og det var på høy tid at jeg fikk inn en liten bukett, 
for imorgen viser kalenderen juni måned og  det er 
 egentlig  ikke vår, men sommer! Hurra for det!! 






Jeg syns norgesglass er perfekte vaser for markblomster! 
Heldige meg har fått en hel haug med glass fra min 
kjære farmor. Men om du skulle være på jakt  
så ligger det massevis ute på finn.no!  
Helt supre til oppbevaring også! 


Ønsker deg en god torsdag, 
- nå er det jammen snart juni-helg! 


Klemmer fra meg  



2 kommentarer:

  1. Sikkert vårtegn, nydelig bilde!!
    Klem♥

    SvarSlett
  2. Kvitveis er jo reine symbolet på vår og forventning :) Og Norgesglad er topp! Har vore heldig å få hos mammo mi, og dei rommar alt i frå telys til müsli, men blomar har dei ikkje passa på enno. God ide! No har eg vore på bloggtreff hos KROnPRINSESSENE og har så mykje tattel i hovudet at eg klarer ikkje legga meg heeeeilt enno - men knall kjekt, DET var det :)

    Klem Eli

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!