onsdag 23. mai 2012

Herlig utetid!




Endelig deilig solskinn og varme! 
Da kan veranda-livet nytes til det fulle! 
Slik har vi det hos oss; maritime farger, stjerner, 
og mønstre. Ikke så mye blomster enda, men litt har vi fått 
på plass. Grillen vår står her ute og blir flittig brukt, og småen sin  
babyhuske henger fra en drager her på verandaen. Vi gleder oss til å bruke 
uterommet vårt mye fremover. Adressen vår er faktisk Solstranda... Passende! ;) 












Nyt de herlige solskinnsdagene  folkens  

Koselig at du er innom på besøk! 








6 kommentarer:

  1. Så nydelig og ikke minst gjennomført!
    Liker også den maritime stilen, selv om det ikke finnes noe av det her hjemme..
    Vurderte om jeg skulle gå for det på terassen, men endte opp med noe litt mer sukkersøtt ;)
    Vi har nesten flyttet ut om dagen, og de fleste måltider inntas ute. Deilig!
    Kos dere masse på den deilige uteplassen! ;)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fantastisk innbydende!! jeg liker den litt maritime stilen jeg, med stjerner og mørkeblått!! Er det lov å spør hvor du har kjøpt duken? (voksduk eller vanlig?) Nydelig syns jeg!! Masse vakre bilder du deler her, det er sånt jeg liker å slappe av med når jeg surfer rundt - å se på alle de fine bildene. Og du har mange av dem. Jeg håper du har skjønne dager der du nyter sol og varme og at livet er bra. Tusen takk for alle gode ord på bloggen min, jeg blir så gla for et slikt engasjement som du har. Tusen takk :) mange klemmer fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, søte Spirea.. for alle gode ord :)
      Duken er akryl, metervare på Princess.
      (på salg til og med.. mulig den er det enda..;))

      Slett
  3. Så utruligt fint og gjennomført ,likte så godt den maritime stilen med mørkeblått,kanonfint:)
    Jammen så har det vært flotte sol dager,herlig når vi kan nyte livet ute:)
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fine bilder av en flott uteplass! Herlige detaljer! :)

    Ønsker deg en FIN pinsehelg søte deg! Håper på soldager leeeenge til!

    KleM Anine

    SvarSlett
  5. Elsker detaljene du viser!! Tror faktisk jeg har helt lik stjerneduk :) Fin fredagskveld til deg! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!