tirsdag 1. mai 2012

Herlig 1.mai!!



Så fantastisk  
med en bonus-fridag!  
Vi har virkelig  kost oss sammen idag..  
Gått tur  i skogen, og grillet pølser og drukket kakao  
 ved vannkanten i strålende sol! ♥ Bra start på mai!  





På kvelden ble det litt tid til prosjekt, og pallene 
har fått sitt første strøk hvit maling. 
Konstruksjonen du ser til 
høyre skal bli rygg til 
benken vår! 


Det kommer til å bli veldig kult! ;) 

Når sant skal sies så har mannen min gjort det meste ikveld.. 
(Mens jeg har prøvd å legge en liten gutt høy på frisk luft og kvikk-lunsj ;)) 
Syns det er så utrolig koselig å ha mannen med på prosjekt... 

Andre som holder på med palle-prosjekt? 

Håper du har hatt en fin-fin 1.mai. 


Ønsker deg en fortsatt god uke! 





3 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselig å finne bloggen din!
    Fine bilder og inspirerende hverdagsblogg!:)
    Jeg er også i gang med et palle-prosjekt til terrassen, og nå som det endelig ikke er fare for mer snøfall(?), skal jeg endelig få det ferdig! :)
    Har ikke tenkt på at pallene kan males hvite- det så veldig fint ut!
    -Maria

    SvarSlett
  2. Veldig koselig å gjere prosjekt sammen ja! Gledar meg til å sjå resultatet ferdig! Syns bloggen din er kjempekoselig og inspirerande, og inne på sida mi har du fått ein award!
    Ha ein fin dag! klem

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en veldig bra dag ja! :) Sol her i gården å, solbrent idag ja.. ;)

    Gleder meg til å se resulatet av prosjektet deres!

    FIN dag til deg! Klem Anine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!