søndag 6. mai 2012

Gutte-vimpel!










Koser meg med å lage en skikkelig guttete vimpel i papir.
Det nærmer seg nemlig 1-års bursdag her i huset!
Gjør det enklest mulig: Kutter trekanter 
med papirkutter, og stifter de fast 
til  sløyfebånd med to 
små stifter. 



Bilder av den ferdige vimpelrekken  kommer! :)


Ellers går det for det meste i lesing hvert ledige minutt her,
studerer pedagogikk og har to eksamener som nærmer seg med
stormskritt nå. Litt hektisk å være fulltids-mamma og fulltids-student! ;)

Gleder meg til juni kommer!


Ønsker deg en strålende søndag!






5 kommentarer:

  1. Den blir nok kjempefin!! Jeg har prøvd meg på en i stoff til å ha på lillebrors rom. Var jo så enkelt :)

    Lykke til med eksamener!!

    Klem Camilla

    SvarSlett
  2. Å så fine, gjett hva jeg holder på med i dag da?? Lager vimpler til vennegruppen til eldstemann som kommer hit i morgen, blir spennende, skal lime bilder av de i vennegruppa på vimlpene, innlegg kommer :))
    Fin uke til deg, og lykke til med lesingen:)
    Klem
    Tone

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se resultatet! :) Blir nok veldig fin!

    Takk for awarden du ga meg! For ikke lang tid tilbake fikk jeg samme av to andre, så jeg tar ett reprise innlegg jeg! ;)
    Men søt du er som tar meg med!

    Klem!
    pst... når jeg går inn på bloggen din får jeg bare opp siste innlegget ditt..?

    SvarSlett
  4. Sånne vimpler er fantastiske syns jeg :) Har en haug av dem på barnerommene ( i stoff, da, men papp funker jo glimrende - og særlig til bursdager!), og barna elsker dem. De liver opp! Takk for så fint innlegg - også må jeg si at jeg syns du har en fin-fin blogg. Første gang innom for meg i dag - og jeg vil gjerne henge med videre :) Mange klemmer til deg fra meg

    SvarSlett
  5. Stilig! Og takk for tipset! Trur æ må bruke det til bursdagen i denne måneden:) Legger meg som følger slik at jeg får med meg andre gode ideer! Ser du har mange av dem:)

    Linn

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!