fredag 25. mai 2012

God pinsehelg!





Ønsker GOD pinsehelg med bilder av nyinnkjøpte  
urter og tomatplante på terrassen!  
De siste dagene har vært veldig innholdsrike!  
Igår hadde jeg min første dag som kremmerhus-dame!  
Jepp, jeg skal nemlig jobbe litt på Kremmerhuset fremover.  
O, glede!! Jeg er HELDIG som får omgi meg med så mange FINE ting  
og fine folk på jobb! Spennende dag igår, og like spennende idag med eksamen.  
Første dag på jobb og eksamen gikk strålende begge deler! ;) Og jeg er en glad dame! 







Håper du får en kjempe flott helg, nyt den ekstra fridagen! 

Og tusen tusen takk for alle hyggelige hilsener jeg får. 
Dere får meg til å smile.  TAKK! 









5 kommentarer:

  1. Herlige bilder av tomater og krydderurter! :D
    Fikk nesten vann i munnen!
    Gratulerer med overstått eksamen og ny jobb! Skulle gjerne jobbet på Kremmerhuset jeg også! :)
    God helg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så herlige og flotte bilder av tomatplanter og krydderurter,så kjekkt å dyrke fram sitt eget;)
    Sååå heldig du er som kan jobbe på kremmerhuset,eg hadde vel kjøpt så altfor masse visst eg hadde jobba der,eg jobbe på ein barneklesbutikk med litt dyrere merkeklær og eg kjøpe alltid noko,klare ikkje å la vær:)
    Fin fin kveld til deg;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Herlige bilder!! Gratulerer så masse med ny jobb, spennende. Kjekt å jobbe blant så masse fint ;))
    Ønsker deg en fortsatt fin pinsehelg ;)
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  4. så fint og frodig det var!! og så god idė m den krakken som hylle, det trur eg eg må herme! :) eg har sådd tomatplanter, men med gjentatte ganger med for sein vatning, ser dei ikkje så frodige ut stakkarane...kanskje det hjelper no når eg får planta dei ut:) gratulerar med ferdig eksamen!! må vere deilig! og ikkje minst gratulerar med jobben! forestiller meg liksom at du passar perfekt til å jobbe på kremmerhuset, for bloggen din er så koselig, sånn som kremmerhuset!
    veit ikkje om det berre er på mi bloggliste, men dine innlegg ser ut til å komme på lista ei stund etter dei er posta, slik at dei havnar nedanfor innlegg eg allerede har lest, og eg av og til ikkje får med meg at du har komme med nytt innlegg. Eg hadde problem med det samme med mine innlegg ein gang, men kan ikkje heilt hugse kva eg gjorde slik at det ordna seg, lurer på om det var noko med tidsinnstillingane på innleggsfunksjonen.m
    håpar du kosar deg i pinsen og nyter finevéret! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann og takk for koselig hilsen :)
      har prøvd å se på innstillingene nå,
      men klarer ikke helt å se noe galt.. hmm.
      takk for at du sier ifra iallefall, vil
      jo gjerne at alt skal fungere...;)
      Her hos oss har temperaturen droppet ca
      ti grader fra igår til idag.. så nå blir
      det noen dager med eksamenslesing inne..;)
      Nyt siste fridagen :) Klem til deg!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!