lørdag 28. april 2012

Snø og skrinlagte planer..




Jeg har valgt å skrinlegge et prosjekt... 

Og prosjekter er jo ofte som små drømmer.. 
Noe man brenner for og vil investere tid og energi på å realisere. 
Men denne gangen måtte desverre den fine drømmen om hjemmesnekra 
utemøbler til verandaen vike for fornuften (les mer om snekre-planen her.)  
Fornuften sa nemlig at det ville være supert å få utemøbler  før i midten av juni... 

Tanken på  eksamenslesing på verandaen på  fine møbler..  

I sola som gir fregner på nesen mens jeg gjør noe fornuftig... 

Ja, så ble valget ganske så lett  likevel da...   
Vi har kjøpt oss en koselig hvit utegruppe, med benk og to stoler. 

Tenkte dette var dagen for å vise dere den... 
Siden den faktisk er nedsnødd akkurat nå!! ;) 
(Regner med dere ser behovet for utemøblene.. hehe;)) 



'

Gleder meg til å få frem tekstiler, blomster og lykter... 

Selv om drømmen om selvlagde utemøbler ikke gikk i oppfyllelse, 
så gir vi ikke opp drømmen om en varm og deilig mai-måned...;)  

Sunnmøre altså... 
Blir aldri klok på været her! ;) 

Holder forresten på å bygge daybed av paller, 
så da får jeg jo tilfredsstilt litt prosjekt-abstinensene der ;) 

Ønsker deg en fortsatt 
GOD HELG! 
Håper været er bedre der du er! :) 






2 kommentarer:

  1. Det er aldri for sent vet du! Plutselig står de der på verandaen!

    Jeg har også lyst å lage et hjemmesnekkra bod, men nå som det er påbygging av huset så tror jeg at jeg må vente en stund... men en vet aldri... plutselig er det litt ekstra tid.

    Syns forresten av møblene var veldig fine!! Ekstra fint blir det med litt stæsh :)

    Ønsker deg en fin lørdagskveld!!

    SvarSlett
  2. Kjedelig å avslutte prosjektet men sånn er det noen ganger... har selv samme ute gruppe, som jeg er veldig glad i:)
    får satse på at våren kommer snart til dere også:):)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!