mandag 23. april 2012

Palle-Prosjekt




Vi hiver oss på palle-trenden her på Solstranda!
Og ja, jeg sier VI! Mannen er nemlig helt med på planene...
Prosjektet går ut på å lage en benk/daybed. Ikke helt ukjent i
bloggeland...;) Nå når våren er her for fult med sol og gode temperaturer
gleder vi oss masse til å få en benk med masse puter å ligge å nyte livet i!




Stay tuned for resultatet!



Over til noe helt annet:
Jeg blir så utrolig GLAD!!
Har fått kjempe koselige kommentarer
og ikke minst noen fine FØLGERE den siste uken!
For meg som er fersk som blogger så er det skikkelig stas!
Takk til alle dere skjønne lesere som er innom på besøk, 
er så utrolig glad for å høre at bloggen er til glede og inspirasjon!


Hurra for våren og  solskinnet!
Håper dagen din er god!
Klem fra meg








1 kommentar:

  1. For en herlig blogg du har! Jeg la meg til som følger jeg!

    Gleder meg til å se resultatet av palle prosjektet deres :)

    Sees inne hos meg? :)

    FIN dag til deg! Klem Anine

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!