tirsdag 24. april 2012

Kaffe for enhver!



 Skal det være litt kaffe, din tullekopp? ;)

Eller kanskje du er 
en somlekopp, surrekopp,  
rotekopp, kosekopp, eller sladrekopp?
(usikker på om kosekopp er et ord, men syns det var så koselig... ;))

Jeg personlig får alltid surrekoppen av min mann..
Og ja.. Det er kanskje den som passer best til meg! ;)

Koppene har jeg kjøpt hos Europris 
og  dekorert med porselensmaling 
trykt på  med bokstavstempler. Du kan lese
fremgangsmåten i et tidligere innlegg, som du finner her.








Kos deg med kaffien eller teen din ikveld!
Det skal jeg!

Hilsen og klem 



6 kommentarer:

  1. Kjempefine kopper! Det er i grunnen ikke så mye som skal til alltid, før det lille ekstra er der og gjør det hele hakket mer personlig og kult.

    Du er så flink til å knipse og forevige også! Kanskje du kan lære meg? ;) Jeg tror jeg legger lista så høyt at jeg aldri kommer igang med å legge ut egne bilder. Helledussen, det er jo litt tåpelig egentlig!

    Håper du kan kose deg med Fruene og den slags i kveld! Litt Toril-tid ;) Klemklem

    SvarSlett
  2. så kreativt, det der var jo både dekorativt og morsomt på ein gang! fin dag til deg! klem

    SvarSlett
  3. Flotte kopper! Har lyst å lage dem selv, men jeg får ikke fram fremgangsmåten din!
    Mvh Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hilde! Så kjekt at du likte koppene :) Det står ikke fremgangsmåte i dette innlegget fordi jeg har lagt ut fremgangsmåten i et tidligere innlegg, det finner du her: http://hverdagsblogging.blogspot.no/2012/04/snopeskal-til-superpappaen.html. Masse lykke til, og god lørdag! :)

      Slett
    2. Takk, for raskt svar! Gleder meg til å prøve! Fortsatt god lørdag til deg og!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!