tirsdag 7. februar 2012

Kasser!





Har lenge vært på jakt etter eplekasser/potetkasser,  
og følte jeg hadde lett overalt da jeg endelig fant det jeg var ute etter!  

Gavehuset i Langevåg hadde disse knallfine kassene.  
(Ingen vits i å gå over bekken etter vann!) 
Akkurat passe slitt, og i en nydelig gråtone... 

Kjøpte først en kasse for oppbevaring av ekstra puter og pledd.. 
(det blir jo veldig fort fullt i sofaen, og ikke plass til folk...;)) 
Denne kassen fikk hjul fra ClasOhlson..  



Kjempe kul, og veldig praktisk til oppbevaring! 



Likte kassen så godt at jeg noen dager etter kjøpte enda en..;) 
 Litt større enn den første. Denne for å oppbevare interiørbladene mine i  
(med den fordelen at jeg har plass til mange flere blader nå enn før!! ;)) 
Satte den bare på høykant på gulvet.. Den var liksom nok i seg selv! 







Akkurat nå fungerer denne kassen som lampebord også..  
Liker den tøffe, ubehandlede, industrielle stilen. 


Hva syns du?? 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!